E-marketing na Instagramie

tanie pozycjonowanie Instagram, jako jedna z najbardziej popularnych stron spo艂eczno艣ciowych, jest u偶ywany zar贸wno do autokreacji, jak i autopromocji.
Bardzo cz臋sto zdarza si臋, 偶e niekt贸re z bardziej wp艂ywowych profili reklamuj膮 dane produkty, poprzez jego lokalizacj臋 na zdj臋ciach.

Te najbardziej wypromowane profile s膮 u偶ywane przez przedsi臋biorstwa w艂a艣nie do reklamowania ich produkt贸w.

Dzieje si臋 tak dlatego, 偶e je艣li osoba, kt贸ra jest podziwiana i wyznacza pewne trendy w danym 艣rodowisku, poprzez zachwalenie jakiego艣 produktu zach臋ca do jego kupna osoby obserwuj膮ce ten konkretny profil na Instagramie.
Na tej platformie internetowej mo偶na tak偶e zachwala膰 i promowa膰 swoje w艂asne produkty.

marketingu za przyzwoleniem (z angInbound marketing jest bezpo艣rednio zwi膮zany z

tanie pozycjonowanie
Inbound marketing jest bezpo艣rednio zwi膮zany z koncepcj膮 tzw.

marketingu za przyzwoleniem (z ang.

permission marketing), opracowan膮 przez Setha Godina, zgodnie z kt贸r膮, odbiorca danego przekazu marketingowego sam musi wyrazi膰 na niego zgod臋, np.

poprzez subskrypcj臋 mailow膮 lub wyszukuj膮c dane produkty, us艂ugi b膮d藕 informacje za pomoc膮 wyszukiwarek internetowych.

Wed艂ug zwolennik贸w tej strategii, istnieje dzi臋ki temu wi臋ksze prawdopodobie艅stwo, 偶e tre艣ci reklamowe trafi膮 do os贸b faktycznie nimi zainteresowanych. 殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing

Cytat z Wikipedii, has艂o: Content_marketing

Content marketing, czyli tzw.

marketing tre艣ci, to strategia polegaj膮ca na pozyskiwaniu potencjalnych klient贸w poprzez publikowanie atrakcyjnych i przydatnych tre艣ci, kt贸re zainteresuj膮 艣ci艣le sprecyzowan膮 grup臋 odbiorc贸w.

Marketing tre艣ci, w odr贸偶nieniu od tradycyjnych form marketingu, opieraj膮cych si臋 na jednostronnym przekazie reklamowym, bazuje na budowaniu d艂ugotrwa艂ych relacji z odbiorc膮 poprzez interakcj臋 i zaanga偶owanie obydwu stron. 殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.

Widok do druku:

tanie pozycjonowanie

Poprzednie wpisy:

Nast臋pne wpisy: